VITAMIN SHAKLEE UNTUK IBU MENGANDUN DAN MENYUSU

Selamat petang semua.

Hari ini saya nak kongsikan dengan semua tentang kebaikan susu ibu.Saya mempunya 4 orang anak.Semuanya perempuan.Anak yang pertama berusia 11 tahun , yang kedua kembar 8 tahun dan yang ketiga 1 tahun 7 bulan.

Ketiga - tiga nak saya tidak dapat menyusu dengan susu ibu sepenuhnya,Sehabis saja pantang saya akan bertukar ke susu lembu ( formula ).Mungkin pada masa itu saya belum didedahkan betapa tingginya khasiat susu ibu ini.Ketika mengandung anak yang keempat saya memang dah tanamkan dalam hati untuk menyusukan anak saya sekurang - kurang nya sehingga 6 bulan.Saya mencari pelbagai maklumat mengenai kebaikan susu ibu berbanding dengan susu formula.

Saya berjaya menyusukan anak sehingga 6 bulan , tetapi susu pula seakan merudum .Mencari pelbagai vitamin untuk menambah kan lagi susu tetapi semuanya tidak berhasil sehinggalah suami menghadiahkan saya vitamin Shaklee iaitu Set Menyusu B dan ESP.Tidak sampai seminggu saya rasa susu saya makin banyak dan pekat.Bila buat perahan pun seronok kerana susu berwarna kuning dan nampak sedap.Anak juga cepat kenyang.Jadi saya ingin sebarkan kebaikan Shaklee ini dengan ibu - ibu yang juga mempunyai masalah seperti saya.Anak juga kurang demam dan tidak sihat berbanding dengan 3 yang lain .Dan yang paling bagusnya saya masih menyusukan anak saya sehingga sekarang disamping masih membuat stok untuk EBM.Mahukan vitamin Shaklee sila hubungi saya di 016-2289060.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

10 TIP MENAMBAH AIR MANI

TENTANG SAYA