TENTANG SAYA

Bismillahirahmanirahim 
Serba sedikit tentang saya
Nama : MARZIANA BINTI MOHAMAD
Pekerjaan : Seorang suri rumah dan pekerja swasta yg menjalankan sedikit perniagaan online termasuk menjadi pengedar supplement Shaklee.
Status : Berkahwin dan mempunyai 4 orang anak perempuan.
Bagaimana boleh terlibat dengan Shaklee?
 
Sebenarnya saya mencari produk kesihatan untuk menambah pengeluaran susu untuk anak saya yang berumur 6 bulan pada masa itu.Saya mencari maklumat tentang Shaklee dan mencuba set B dan ESP.Alhamdulilah sehingga sekarang anak saya sudah berumur 1 tahun 7 bulan dan masih menyusu lagi. Dari itu mula timbul keyakinan terhadap product Shaklee dan kini saya mula menjadi penggemar supplement Shaklee.
Saya memerlukan sokongan dari anda semua.Tanpa anda siapalah saya.Marilah kita berkonsi kebaikan ini bersama.
Tuan/Puan boleh lah menghubungi saya di 
Email : comel2047@gmail.com
Tel : 016-2289060 
 
 
 
 
 
TERIMA KASIH kerana mengunjungi Blog Vitamin Kesihatan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

10 TIP MENAMBAH AIR MANI