Tau tak cara nak bancuh ESP ni bagi sedap dan lazat . mcm saya pagi saya amik ESP dicampur dgn nesvista 3 in 1 .. sedap . kalu tak pon saya campur dgn fresh milk dan shake. kadang2 campur dgn vico ais ..wau sedap. anak-anak po suke....hohoh...o shake supaya tak berketol2. Boleh dibuat suam / sejuk. Panas tak sesuai, protien akan kehilangan nutrien didalamnya bila guna air panas ini resepi yang paling basic saya dan kawan-kawan saya biasa beritahu kepada pengguna-pengguna baru. antara resepi yang saya dapat daripada pengguna-pengguna otai :) ESP + Fresh Milk (boleh plus pulak lagi dengan kurma, kismis, badam .. marvellous!) ESP + Air suam ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized) ESP + SusuAnmum ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee ESP + Nesvita 3in1 ESP + jus twister tropicana ESP + Ribena ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga) ESP + Milo/Horlicks ESP + sirap bandung... Sila tambah lagi mengikut kreativiti dan selera andaLihat seterusnya..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

10 TIP MENAMBAH AIR MANI

TENTANG SAYA